Tuba Prensescik Evet çıkardı. Emziriyormusunuz? Eğer emziriyorsanız düzensizlik olabiliyor😊 bi kaç gün içinde gelmezse testi tekrarlayın.
eymensmom27 Tuba benim 15 gün oldu gelmeyeli emzirdiğim halde adet görüyordum ilk kes oldu iki test ve bir kan testi yaptırdım paniğimden çok şükür negatif 😅
Tuba eymensmom27 Bendede 17 gün gecikmişti 2 test yapmıştım negatifdi🙈 ondan sonra ki ay da hamile kaldım zaten😁
eymensmom27 Prensescik aynennn vallah eşimle stresden uyuyamıyorduk halbuki korunuyoruz ama işte ne olur ne olmaz 😅 umuyorum ki yakında gelir yoksa ben duramam her ay test yaparım haa
Prensescik Tuba 😊ne güzel gebelik oluşmaya bağladığı içinmi geçikme olmuş o kadar 🌸 Bizde 1 hafta önce korunmasız ilişki yasadık ama adet dönemi olduğu içn gebelik olmaz dediler nasip ☺️
Tuba Prensescik Yok hayır gebelikle alakası yoktu gecikmenin🙊 adet gördükten sonra hamile kalmaya karar vermiştim zaten hemende ilk aydan oldu çok şükür 🥰