Tuba benimki henüz 14 aylık ama çok acayip huyları çıktı gerçekten artık hiç iyi hissetmiyorum kendimi ya 😔 üst değiştiriyorum çığlık atıyo alt değiştiriyorum çığlık atıyo. Ev sürekli dağınık yaptığım iş bir saat bile dayanmıyo. Dışarda bebek arabasını çok seven çocuk inmek istiyo,indiriyorum ağlıyo. Hiç ama hiçbir şeyle oyalanmıyo. Durumum vahim😔