Serass kac aylik bebisiniz? Benim oglum da ilk aylardan beri sol tarafi hic emmek istemezdi. Kandirirak, pozisyon degistirerk emzirmeye calisirdm. Sağ tarafi daha cok emdigi icin meme uclari farklilasti(tek gögüs yetiyor bu arada buyukluk farki olmasin dye ikisini emzirmeye calistm ben) Simdi sola agzini degdirir hemen birakir sağ tarafi emer 1yasinda oldgu icin kendni ifade eder sagi gosterir. Sana tavsiyem bebisin buyumeden sola alistrmaya calis büyüyünce hic emmiyorlar kandirilmiyor