HilalCKDeniz Ya kafama takılıp duruyor bebeğimin kulağı akıyor sürekli. Annem içindeki pislik akıyır diyor ama yetişkin halimle benden bile okadar pis çıkmıyor. Doktora götürdüm kulağında birşey yok dedi. Ama içim rahat etmiyor. Miniğim temizlerken hep kıvranıyor huzursuzlanıyor. Herkes de mi aynı? Bu durum normal mi?
DefneRana3881 HilalCKDeniz çok fazla olmamakla beraber azıcık bizdede var rutin kontrolde ben sormadan doktor normal bu dıştan temizle dedi
Bernaaa Bernaaa bizde olmustu 2 defa falan korkmustum hatta doktor banyo falan yaptırdınız mı ondanda olabilir dedi sonra kulagina baktı sonra kulak kirini atmış bişe olmaz dedi
HilalCKDeniz DefneRana3881 bende dıştan temizliyorum ama benimkinin cildi çok kuru hemen tahriş oluyor sudan bile