Busralyaa Kızlar 2 günde bi 70-80 tl para veriyoruz maddi açıdan bizi çok zorluyor bunun sma-hipp kullanıyorum bunun başka yolu yokmu daha uyguna alabileceğim bi yer ya valla tüm para mamaya gidiyor maddi durum açısından çok sıkıntıya giriyoruz kiradayız zaten
DogaLina Busralyaa toptancılar varmış ama tam olarak nerde bilmiyorum. İstanbul içinden bahsediyorum bu arada
Beyzafc Busralyaa merhaba..Bizde ilk doğduğunda hipp kulşanıyoduk dediğiniz gibi bütçeyi zorluyo bebelac olarak değiştirdik ve memnunum ve çok daha uygun oluyo.
FatmaKrbkl Bizim market, metro, seç gibi toptan satım yapan yerlerden alabilirsiniz genelde piyasaya oranla uygun oluyor bi araştırın broşürleri internette de yayınlanıyor takip edebilirsiniz 🌸
Betul055 Busralyaa ek gıdaya geçmiş olmalısınız en azından tadımlara 4. Aydan itibaren verilen kaşık mamalar var hero baby nin ondan alıp biberon ya da kaşık la verin. 200 ml suya 5 ölçek atıyorum ben 5.5 aylıktı vermeye başladım aynı sizin gibi 2 günde bir kutu bitiyor idi
Busralyaa Betul055 öylemii fiyatı nedir onların ve kaşık mamalar biberonla da veriliyor mu eğer öyleyse çok iyi yani ek gıdaya başladık ama karnını doyurmuyo 4 5 kaşık anca yiyor
Betul055 Busralyaa 400 gr 17.50₺ çok şükür maddi zorluk yaşamadım ama gazlı bir bebekti mama yetişmiyor idi bulmakta zorluk çektik. a101 de satılıyor normal ucuz cam biberonu alın onunla yapın avent ile geçmiyor çünkü bi tık katı geçmezse ufak iğne ile deliği büyütün