Ateş yapan aşı tutmuş demektir ben öyle biliyorum cok normal aslında herşey onlar için bizde yarın olucaz ve ertesi gün memlekete gidiyoruz hastane yok doktor yok bende korkuyorum düşüremezsem diye ama allahım büyük inşallah fazla olmadan atlatırız cok geçmiş olsun canım 🙏