Merveevrem benimde şuan 2aylik oğlum var oda kolik yüz üstü yatırıyorum yada zıplatp sakinlestriyorfum sonra yurtdışından bı çay gönderdiler o uyku yaptı bı doktor tavsiyesi üzerine şuan ağlayınca yatırıp bı karnına elimi koyup diğer elimle de bacaklarını kavrayıp yüzüne doğru katlar gibi ittiriyorum hemen susuyor susunca da yüz üstü yatriorum 2saat rahat uyuyor