Emine7 büyük kızım 17 aylık canım ek gıdaya 6. Ayda başladım ilk bir iki gün kabızlık oldu normal çünkü vücut yeni bir şeyle karşılaşıyor. Kuru meyveleri erik, Kayısı, üzüm, elma, armut ne varsa hoşaf yaptım verdim içine bir kaşık pekmezle daha da kabız olmadı. Her gün yaptım kabızlık hiç çekmedik daha şükür. Hoşaftan kalan meyveleri de ezdim içine ceviz pekmez kattım verdim o da bağırsak çalıştırıyor.