_tospikannesi Kaç tane aşı yapıyorlar diye geçmiş postlara bakayım dedim bakmaz olaydım felaket tellali gibi şeyler okudum. İçim çok huzursuz oldu siz neler yaşadınız ateş oldu mu huy değiştirdi mi bebeğiniz çok huysuz muydu 😞
meslis _tospikannesi Bizde ateş falan olmadı ama bir kaç gün sonra döküntü oldu aşıdan mı başka birşeyden mi bilemiyorum.
Mom091 _tospikannesi hiçbir sorun olmadı çok şükür. Endişelenmeyin sizde genellikle güzel geçiyor 1 yaş aşısı. Kötü şeyleri getirmeyin aklınıza🥰