3 gündür göğsümde süt yok gibi ondan önce taş gibi oluyordu kaynayıp akıyodu bile simdi yumusacık kendim sıkıyorum gelmiyo bile zorla :(( daha 2 ayımız yeni bitti kafama cok takıyorum ondan oluyo leisn basına gelen varmı bu arada herseyi yiyip iciyorum süt arttırıcı napmam gerekiyor baska