safis12 Kızlar 8 temmuz doğumlu bebeğim var bugün gaz sancısı var sizdede oluyor mu neler yapiyosunuz ayaklarını karnına çekip ağlıyo bugün sürekli
Mom299 safis12 Daha bir haftalıkız henüz gaz sancılarımız olmuyor ama olursa neler yaparız bilemiyorum 🙄🤔insallahta olmaz 😊
filtrelikahve safis12 bizde 1 haftalığız gaz yok ama emmiyor kızlar siz nasıl emzirdiniz deliricem artık
Mom299 filtrelikahve canım onun için sürekli emzie 1 saat de bir demişti bize bebek hemsiremiz benim.kızımda 37+1 de dogdu zorlandık bizde emmede ama şükür çıkıvamız gün emdi şimdi kendi alıyor memeyi
filtrelikahve safis12 veriyoruz kuzum 36+2 de doğdu doktor 2 hafta uğraşırsınız demişti bakalım inşallah emer çok üzülüyorum. Erken doğduğu için çenesi mi tam gelişemedi ondan mi kabul etmiyor ki
Aybk_66 Ayaginin altina su koyuyorum yada banyo ozman gazini cikariyo benim oglum bzde 20 gunluguz bizde gazliyiz yemeklerime dikat ediyorum ama gazli bebegiz bu dediklerim bzde ise yariyo