Bir puf mu vermek gerekiyor acaba? Ben şimdiye kadar hep bir puf veriyordum. Fakat bugün fark ettim ki sanırım bazen gelmiyor. Bundan sonra kasiga döküp vermeye karar verdim. Bir püf 3 damlaya tekabül ediyormuş sanırım, doğru mu? Sizler nasıl kullanıyorsunuz?