bizimgofret Kızlar 4 buçuk aylık bebeğim var ve emziriyorum. Bugün adet oldum. Emzirme döneminde adet olunmaz diye biliyordum. Bir sorun olabilir mi? Doktora gitmeli miyim? Normal mi? Çok şaşkınım..
Deletedmom297 bizimgofret Tabii ki adet olunur. Ben dogumdan beri her ay duzenli oluyorum 😊 Sizi yanlis bilgilendirmisler canim
minnosum25 bizimgofret olunur sadece rahimin toparlanmasına ve hormonlara göre adet erken yada geç olur yani emzirmek adet olmaya engel değil korkulacak bişey de yok merak etmeyin :)
PelinKaraca bizimgofret adet olunur tabi ki. Şu an bebek düşünmüyorsan Dikkat et süt korur lafına güvenipte hamile kalma
bizimgofret minnosum25 çok teşekkür ederim 🤗 ben yanlış biliyormusum o zaman panik yaptim öyle görünce.
minnosum25 bizimgofret aynen olabilir rica ederim ne demek olabilir bundan sonra kafanız rahat olur bu konuda 🤗
Gdogru bizimgofret 40ım çıkmadan adet oldum 39.günde. O günden beri her ay düzenli adet oluyorum sadece miktar olarak az geliyor. 6,5 aylık kızım. Emzirirken adet olunmaz diye bir şey hiç duymamıştım ☺️
iki_prens_annesi_ bizimgofret olur oglum 3 bucuk aylik 40im cikti adet oldum dogumdan beri 3 kere oldum hic bisey olmadi şükür sutun tadi bozuluyo diyolar ama biz oyle bisey yasamadik
bizimgofret iki_prens_annesi_ bakalım bebeğim bu aralar zaten çok az emiyor degisiyorsa da anlamam sanırım 🙄
Dnz355 bizimgofret olunur canım 6 aylık bebeğim bar 40 kim ciktiktann sonra oldum düzenli devam ediyo şimdi de
iki_prens_annesi_ bizimgofret tadina bakin hafif tuzlu derler ben bilmiyorum ama baklava felan yiyince duzeliyomus sanırım bilen anneler bilgilendirsin