melekyagiz benimde 1 aylik bebegimde oldu hastabeye yatirdilar acile gittim ambulanska sevk ettiler cok zordu o anlar :( insallah iyi olur belki sizinkinide yayirirlar daha iyi tedavi oluyo o zaman Allah cocuklarimiza sevdiklerimize saglik versin insallah