TwinsmomDA Hanımlar bebemin biri bugün kaka yaparken biraz zorlandı sonra kasığı şişti ve çok ağladı. Sonra indi tabi doktora götürdük hemen ama şuan takipte kalın daha büyük hastaneye yollayacaklar. Basına gelen var mı?
Woody TwinsmomDA bebeğimin değil de benim başıma geldi. Bir dönem sürekli şişiyordu. Hatta bir doktor hemen ameliyat olman lazım dedi. Ameliyattan sonra da 1 yıl doğum yasakmış 🙄 başka bir doktordan daha fikir alayım dedim. Hiçbir şeyin yok senin dedi. Sonra geçti gerçekten. Zorlanıyorsa sürekli probiyotik verelim demişti doktorumuz kızım için de. Rahat yapsın fıtık olmasın diye
TwinsmomDA Woody ya anne sütü ve mama alıyorlar ama normalde zorlanan bir bebek değil anlamadım neden oldu
Mom19 TwinsmomDA biliyorum canım bende kaç gündür kızarıklıkla uğraşıyorum sebebini bilmeyi ve insan daha çok korkuyor ancak şişlik geçtiyse inşallah sikinti yoktur tekrarlamaz umarım .
serapbozan Bizde de vardı canım kasık fıtığıdır muhtemelen 1 aylıkken ameliyat oldu kızım korkulcak hiç bişey yok aynı gün taburcu ediliyor yarım saatlik bir operasyon. Fıtığın patlaması daha kötü bir ihtimal şükür ki fark etmişsiniz