s_koc Kızlar 2. Ay aşılarından sonra bebeği iştahsız olan var mı? Bugün çok az emdi ve hep uyumak istiyor, böyle mi oluyor?
Perilla s_koc valla benimde oyle oldu halada oyle once uyutuyorum emzikle daldigini anlayinca emzigi cikarip biberonu veriyom