Hanımlar merhaba. Bebegjm 110 gunluk. 2 ay aşısını olduğundan beri gunduz 5 uykusundan 4 u 30 dk. Ben uzatmaya çalışıyorum. Desteksize alışmışken bu uyku uzatma olayi çıktı bu nedenle sallayarak uykuya donduruyorum. Ve çoğunlukla sallayarak uykuda kalmasını sağlıyorum. Neyse asil sorum su. Normal de gece de 3 defa falan kalkan oglum. Simdi en fazla 2 saat basi kalkiyor. Emiyor ve uykuya zor donuyor. Extra bilgi olarak Bu ara asiri dişleri kaşınıyor cok salyalı ağzı, ısırmak gevmek cok rahatlatıyor. Bu saat basi uykudan uyanma durumunu uasayan var mi bu dönemlerde. Ay nolur biri bisey desin geçecek desin. Onu uyutuyorum. Tam uykum geldi uyiycam diyorum yine uyanıyor. Cok yorgunum