Cnprtk ayyy biran kendimi gördüm 😅 bende bir zamanlar öyleydim Dışarı çıkardık arabasina bile kıyamadım ağlar kucak isterdi arabaya Kiysamda Asla Ugumazdi Uykusu gelmesine Rağmen Ağlamayı tercih ederdi uyumak yerine 🥴 hep böylemi Gidicek diye üzülürdüm çünkü her dışarı çıktığımda burnumdan gelirdi 1 yaşına girdikten sonra Onu Bahçeye çıkara çıkara alıştirdim Şimdi maşallah duruyor Seviyor Artık hergun en az Bir saat çıkarıp kapıda gezdirseniz Aliscak benimki öyle alıştı 🥰