Efeincir bebeland biz hiç memnun kalmadik lastik kısmı bacakların da aşırı iz yaptı bezin sert bir dokusu var biz bim bezi kullanıyoruz 6 aylığız memnunum ıslaklık göstergesi bim de sadece 2 numarada vardı diğer numaralarinda Yok galiba suan 4 kullaniyo Rum elimle değince anlıyorum dolup dolmadigini