Dn123 canım bizde öyleyiz oğlum 9 aylık. Eşim yanımda yoktu o yüzden yanıma yatırdım o dönem ve doğdu 1 hafta sonra hastalandı kendi başıma olunca beşiğine yatıramadm hiç birde ztn gece uyumazdı. 9 aydır beraberiz ama em başından beri oğlum öyle. Yanındaa yoksam uyanır bazen kendi yastığımı yanına koyarım ona sarılıp kokumu alınca birazcık faydası oluyor ama oğlum direk sarılarak uyuyor elini boynuma atar bacağını göbeğime atar 🤣