Arkadaslar bebegim bi haftalık bi gün emiyor ertesi gün memede kıyameti koparıyor. Sürekli sağarak kaşık biberon ile besliyorum normal biberona alısmasn die. Tam olarak emmeye alışması icin artık bi gikir gelmiyor aklıma. Emzirme danışmanından yardım alayım diyorum. Var mı yardım alıp memnun kalan? İsim paylaşırmısınız?