Dorukcum_16 Bebegime tam baslayamadim ek gidaya. Bir turlu,, yaptiklarimida yemedi. Hevesim hep kırıldı . Ayrica doktorada goturemedim ucreti cok pahali Alerjen bir bebek olunca beklemek istedim. suan 7 ay 4 günlük . Bi problem oluşturur mu ??????
Deletedmom276 Dorukcum_16 kilo alımı boyu baş çevre gelişimi normal ise geç kalmış sayılmazsınız, siz yine de doktorunuza mutlaka danışın.
aramsamsam Dorukcum_16 Erken başlanması kadar geç başlanmasının da olumsuzlukları söz konusu. Doktorunuza danışıp süreci hızlandırın derim.
Defneligunlerrr Dorukcum_16 geç değil tabiki. Mesela benim arkadaşıma doktoru 6.ayında 1 ay daha sadece emzir 7.ayda ek gıdaya başla sütün iyi yarıyor demiş. Ama siz denemekten çekinmeyin. Havalar da sıcak hali ile bir şey yemekten bunalıyorlar. Eğer geç kalırsanız sonra çok zorlanırsınız
Ipegim Dorukcum_16 tabii ki peşini bırakmayın mutlaka devam edin anne sütü 6 ay her türlü vitamini sağlıyor ama sonra azalıyor bu dışarıdan takviye lazım artık 7. Ayda tadımları birleştirip yemeğe geçmeniz lazımdı 1 kaşık da olsa ne yerse kardır. Örneğin sabahları yumurta sarısı yiyor mu? Yoğurt ev yapımı yiyor mu? Bunlar çok önemli
Mora Evet yeterli besin alması için artık süt tek başına zayıf kalıyor, gıdaları daha da reddedebilir 180 günü doldurunca başla dedi doktor bizde öyle yaptık bizde alerjiğiz
Dorukcum_16 Deletedmom276 vala sanirim iyi zaten kafasi buyuk oldu icin sezeryan oldum 7 ayiz kafa capi 48 di 6 aylikken kilosu 9 kusur suan boyu 74 . Yani ben pek normal gelisim tablosunu bilmedim icin yazdim yanlis anlamiyin.
Dorukcum_16 Birannebirogul haklisiniz burda cok goruyorum yemeyen bebek. Deniyorim kendi yemegi daha cok seviyo ama mama sandalyemiz yok cok zor oluyo her yer mahfoluyo. Pure yapinca agzini kitliyo bende veremiyorim
Deletedmom276 Dorukcum_16 estafurullah neden yanlış anlayalım, forumdaki persentil tablosundan bakabilirsiniz, doktorlar da bu tabloyu kullanıyor 🍀🦋
Birannebirogul Dorukcum_16 sofra bezini ser, tepsiye koy yerde oturarak yesin. Eskiden mama sandalyesi mi vardı 😊
Dorukcum_16 Deletedmom276 teşekürler ❤️ baktim simdj ama seyi anlamadim. Soldan saga dogru 3 ile baslayip 90 a kadae ilerleyen neyi ifade ediyor??
Mora @Dorukcum_16 üç gün kuralına uyarak tattır dedi ishal kusma döküntü olursa kes verdiğin şeyi dedi
Deletedmom276 Dorukcum_16 persentil değerini ifade ediyor. 50 normal yani ortalama,3 ve 90 en düşük ve en üst değer olarak kabul ediliyor.