Morcivert061 Devlet hastanesinin acilinde gebelik için kan alıyorlarmı. Ben Van’da gitmiştim pandemiden sonra almıyoruz demişlerdi. Antalyadayım şimdi bilginiz varmı ☺️
Morcivert061 Seherronya benimki yılan hikayesine döndü. Sağlık ocağında bi daha kan verdim. İlk verdiğim 5.1 di 4 gün sonra 5.2 çıktı. Sanırım kimyasal gebelik oldu ama herkes geç döllenme olabilir dio aklım karıştı 😂😂Dün Antalya’ya geldim acile gitsem die düşünüyorum 😂