Sernazyldz Merhabalar ben mama kullanmaya karar verdim ve bebelac gold kalmıştı onu aldim sizce hangisi daha iyi kilo aldırıyor? Gold dan sonra normaline geçebilir miyim sıkıntı olur mu
Cnprtk Sernazyldz ben gold kullanıyorm goldan normale geçtm gaz sıkıntısı olmuştu bi daha vermedm golda devam ettm
Murvet Bebelac Gold çok iyi geldi bebeğime. Bebelac verince ishal yaptı kilo alımı olmadı hemen Gold a hızlıca dönüş yaptık düzeldi tekrar.