2,5 aylık. Gece bir kere gaviscon, günde üç kere aç karnına motilium şurup veriyorum. (Doktor kontrolünde) biberon ile annem sütü aldığı içinde tickener kullanıyorum. En fayda eden bu oldu. Kusmaları kesildi. Miğdesi ağzına çok daha az geliyor. Uykusundan uyanıyordu çocuğum. Hiç huzur vermiyordu midesi. Boğazları tahriş oldu sesi kısıldı hasta gibi hırıldıyordu bir ara. Bazen tickener kullanamıyorum hemen kusmaya başlıyor yine. Olabildiğince dik tutmaya çalışıyorum. Ana kucağında bile çok sallayamıyorum. Hemen tıkanıyor. Altını değiştirirken bile hemen başlıyor midesi ağzına gelmeye. 3-6.ayda düzelir diyorlar. Umarım düzelir.