Merhaba kızlar, size çok sorum olacak 🤷♀️
Öncelikle bebeklerinize kendi yemeklerinizden ne zaman vermeye başladınız?
Benim kızım şimdi 7 aylık. 5.5 aylıkken başladık ek gıdaya. Bu zamana kadar ona özel yemekler yaptım ama 2 gündür kendimize yaptığım yemeklerden veriyorum . Zaten az tuzlu ve zeytinyağlı yapıyorum. Bir sorun olur mu ki?
Ayrıca ben yemeklere domates kullanmayı severim. 1 yaş öncesi domates yasak ya pişmiş domates için de geçerli mi?
Bir diğer sorum ise 7 aylık bebek ne kadar ek gıda tüketmeli?
Benim kızım tokken versem bile yemek istiyor. Yemek yemeyi çok seviyor. Hatta her seferinde istediği için ben yemeğimi gizli gizli yiyorum. Yediğim her lokmaya ağlıyor, istiyor.
Size bir günlük verdiklerimi söyleyeyim;
Sabah mamasını içtikten sonra meyve veriyorum. Öğlen sebze yemeği ve yanında yoğurt veriyorum. Akşam muhallebi, meyveli yoğurt ya da meyveli muhallebi falan veriyorum. Tabi ki hepsini mamadan sonra veriyorum.
Bir soru daha 🙈 sizce bebek irmiği vs kullanılmalı mı?
Pütürlü gıda tüketilmeli, püre yapılmamalı deniliyor. O zaman normal İrmik kullanmanın ne sakıncası var ki?
Çok soru sordum biliyorum, kusura bakmayın. şimdiden teşekkür ederim 🙂