Hanımlar benim kizim 25 günlük, 3 gün önce yavaş yavaş emmeye başladı öncesinde çıktığı kadar sutumu sagip veriyordum tabiki birde mama. Şimdi bazen memeyi tam bosaltamiyor, doymayınca ardından mama yapio veriyorum, memeyi sağım yapıyorum birde yoksa çok şişiyor, doğru mu yapıyorum acaba. Yoksa emenler hiç sağım yapmamalı mi