Kızlar 4.5 aylik bebegim cuma gunu 5 ay olcak.. Sütüm gece olmuyor acliktan uyuyamiyor. Doktora gidemiyorum korona ankarada artista korkuyorum. Gaz yapmayan kabul edebilecegi bir mama tavsiyesi istiyorum gece vericem sadece olabilirmi bilmiyorum. Bi ara sutum kesilmisti aptamil vermistik ama kabul etmemisti. Ac kalmisyi haliyle. Bana en azindan sadece geceleri icin tavsiye verirmisiniz?
Sütü de bol tuketiyorun ama yiyemiyorum pek dislerim skntili. Aksam 6 dan sonra sut olmuyor bebek ağlıyor sinirleniyor 😔