Merhaba hanimlar ben yurtdışında yaşıyorum türkiyede ferrum kan damlası varmış 5 6 aydan sonra bebeklere uygulanıyormuş? Kullanan varmı ? Veya niçin neden kullanılıo ? Kullanmasak zararı varmı yada kullanmamız gereken birşeymi bana acil cevap verebilirmisiniz . Şimdiden teşekkür ederim