İyi günler kızlar 16 gün önce epidural sezeryan oldum fakat doğumum çok sıkıntılı oldu mesanede hissizlik yaptı 8 gün sonda ile gezmek zorunda kaldım şuan sonda çıktı ama hala küçük abdestime Zor çıkıyorum ve aferdersiniz taharetlenirken suyun geldiğini hissetmiyorum kalçam da ve basen bölgemde bi şişlik var ödem sanırım sizin ne zaman geçti alt tarafımda sıcak soğuk hissi yok hala çimcikliyorum oda olmuyor başına gelen var mı ne zaman geçti sanki otururken plates topunun üstüne oturuyorum gibi oluyor ?