Mkdds-24 Biz yaşadık heryeri kırmızı kırmızı lekelerden dolmuştu. 4 ayrı doktora gittik biri cildiyw doktoruydu alerji dediler neye olduğunu anlamak için test yapılması lazım dediler. Verdikleri her kremi kullandım. Bir önceki yorumlarında isimlerini tek tek yazdım hatta başka bir posta. Daha beter oldu. Kaşıntısıda vardı oğlumun. Bütün kremleri kullanmayı kestim sadece kaşıntı kremini sürdüm. Üç dört gün sonra kendiliğinden geçti. Oğlum 13.5 aylık bu arada. Şuan cildi sadece ellenince pütür pütür. Nemlendirici sürüyorum.