Bebeğim 4 aylık oldu. Artık oda yapmayı düşünüyorum. Anne yanı ahşap bir beşik vs almıştım yanımda yatmasını istiyordum birde erken doğum yaptım. Sonuç olarak odamızı erteledik şimdiye kadar. Caplonba markasından beğendim bir oda. Eşim de çok beğendi. Ama acaba diyorum yinede! Değerli önerilerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim arkadaşlar🌺