Kızlar şaka gibi ben her türlü ortamı ona uygun sessiz yaptım. Yaz ayı ses olur diye camları bile kapattım. 7 yaşında abisini devamli ikaz ettim. 2.5 aylık oğlum tv sesi açık baya baya salonda yatıyor koltuğun üstünde. Mis gibi beşiğinde hop uyaniyor. Bu çocuk uyumuyor diyenler bir de sesli ortamı deneyin 🤗