Nurr1234 Kizimda bir haftadir farkettiğimiz bir kayma söz konusu daha önce yoktu.nevşehir dya da kayseri de onerebileceginiz bir göz doktoru var mi arkadaşlar
Merve Nurr1234 bazen bebeklerde yalancı şaşılık oluyor. Bir göz daha içeri bakıyor 🙏 sonra kendiliğinden geçiyor inşallah öyle bir şeydir.6 aylıkken göz doktoruna götürdünüz mün?
Lothbrok Maya göz cem evereklioğlu instagramı da var inceleyebilirsiniz. Maddi sıkıntınız varsa aynı zamanda fakültede de çalışıyor kendisi. Görümcemin oğlunun gözündeki kayma şikayetine şifa olmuştu kendisi.
Lothbrok Peki aylık kontrole gittiğiniz doktora durumdan bahsettiniz mi, görümcemin çocuğunu önce nörolojiye yönlendirmişti çünkü doktoru, sizi tedirgin etmek için söylemedim ama bi görünmenizde fayda olabilir
Nurr1234 Kusura bakmayin yazdığınız cevabi yeni gördüm. Kontrole gittigimizde bir sikinti cikmadi kendi sehrimde iki doktora gittim dalga gever gibi bi defaliga gormussunuzdur bisey yok dediler.ama tum aile olarak farkindayiz bu durumun bakalim prof.randevusunu bekliyoruz.