Emzirme destek sistemi diye birley var emzirirken ağzına bi yandan daha önce sağdığın sütü küçk bir tüp vesilesi ile veriyorsunuz böylece hem emiyoe hemde daha fazla beslenmiş oluyor, tabii nedenin açlık olduğuna eminseniz:( bilinçli bebek diye bir kitap okumuştum bebekler bazen sadece ağlarlar yanlarında bulunup destek olmak yeter temalı bir kitap, okumadıysanız tavsiye ederim, çok zor biliyorum, ama ağlayarak tedavi oluyor, nasıl mesela içine atarsan büyür büyür oda doğum travmalarını yahut bu dünyaya alışırkenki korkularını ağlamayla atıyor olabilir, yanında sizi görmesi yeterli inşallah siz çok iyi bi annesiniz bunu sakın unutmayın 💟