15 aylık kızım var sbahaları sadece yumurtalı besinler yediriyorum oeynirli havuçlu biberli falan yanında başka bişey yemiyor artık yumurtada yemiyor pazates pankek krep falan arada. Şu sıralar yemekte yemez oldu iştahsızlık için önerebileceğiniz şeyler varmıı