Arkadaşlar, lohusalığın yaklaşık 25.günü falan kanamam tamamen kesilmişti.Birkaç gün beyaz akıntı oldu, 30.günü adet öncesi gibi hafif karın ağrısıyla beraber beş gün süren kanamam olup tekrar geçti ve bir daha olmadı. Bu arada emziriyorum. Sizce bu son kanama adet kanaması mı lohusalık mı?