Mzyyn çok geçmiş olsun doktor bu çatlak sende olsa duramazsın bebekler bizden daha çok sabrediyor dediğinde önce uzun uzun ağladım, Nası fark etmem diyip kendimi paraladım 😋buradan bir arkadaş daha bizim doktora gitmiş ve aynı tedaviyi vermiş. Onda işe yaramış bizde de durum daha iyi o kırmızılık geçti. Ama benim içim rahat etmiyor geçti mi diye tekrar götürüp göstereceğim.
doktorun tavsiyesi;
sıcak su ile pamugu ıslatıp 10 dk poposunda tuttum. Pamuk soğudukça tekrar ıslatıp ısıttım.
ardından anestol sürüp 10 dk bekledim
sonra madecasol sürüp 10 dk daha
en sonda trosyd sürüp bezini bağladım
7 gün boyunca yap dedi doktor
ben dayanamadım 9 gün yaptım ama dediğim gibi geçmiş mi diye tekrar götüreceğim