guney_ve_sarpin_annesi Merhaba kızlar, yapılmalı mi yapilmamali mi gibi birçok soru işareti içinde olduğumuz rotavirus aşısı hakkında @HappyKids bilgilendirmesi icin linki tiklayabilirsiniz. 👉 https://imgyukle.com/i/SjIWnq
guney_ve_sarpin_annesi Deletedmom348 evet canım kafalar karışık inşallah anneler yararlanır. Okuyunca bende yaptırmaya tam olarak karar verdim 🤗
guney_ve_sarpin_annesi Deletedmom348 kaçıncı aylarda oldunuz ve ateş yapıyor mu? Aile hekimliği bıze 3. Ay için tarih verdi ilk dozu için.
Deletedmom348 guney_ve_sarpin_annesi İlk dozu 2 aylıkken olduk. İkinci dozu 4 aylıkken olduk. Üçüncü dozu da 6 aylıkken olucaz inşallah. Sonra 7. Ayda da menejitin dozlarına başlıcaz.rota ateş yapmıyor canım. Doktor ya çok kala yapar ya da hiç yapmaz demişti biraz huysuzluk vardı o kadar
guney_ve_sarpin_annesi Yldz32 4. Ay dolmadan ilk doz yapilmaliymis canım ama aile hekimliği yapıyor satın aldığında asiyi. Sen bir daniş hemşirene. Bana doktorum yaptırmak istersen al aile hekimliği yapsın demişti.