Minikkmucizem bende bebekken benimde doğum yaptığımda oğlumda da çapaklanma sorunu yaşamıştık ama aile hekimi çocuk için damla vermişti adını hatırlamıyorum t ile başlıyordu sanırım damla pembe bir kutusu yada yazısı vardı kullandım birde sürekli çapağını temizledim ılık sulu pamukla çok şükür geçti ama 5 ay kadar sürmüştü damlayı geç kullanmaya başladığım için