Kızlar bebegım 4 aylık olmak üzere neredeyse dogdugundan beri sol gözünde çapaklanma var 2 kez doktora gittik birinde damla verdi ikinci de Krem geçmezse göz doktoruna git dedi kremi kullanırken geçmişti ama 3 4 gündür cok kötü çapaklanma oluyor yine sabah uyandığında gözünü açamıyor resmen papatyayla dalinle falan da siliyorum enfeksiyon kapmasın diye virüs yüzünden hastaneye gitmeye de korkuyorum napmalıyım sizce