Prennsesveannes göz doktoruna gıdıyorsunuz kucuk oldugu ıcın kucagnda tut diyor ıkı gozunede bakıyor sonra damla sıkımmı dedi bizee dedık sorun varmı yok dedi herseyı guzel damla sıktırmamak sıze kalmıs dedi bızde eşimle sıktırmadık cunku baş donmesi gozlerı fakan bulanıuormus korktuk bizde sorun yoksa gerek uok dedik ultrason cıktısı gibi cıktı verdı saglk ocagına gtrfk sıkıntı yokmış mesela neden onemlı goz kayması olur bisey olur orda gorur doktor bastan onlemını alırsımoz sonra ılerde gozluk kullanmak zorunda kalmasaınız bazen katarak falanda olabıluor