Merhaba anneler 2 ay önce sezaryen Doğumla kızımı kucağıma aldım. İlk günler biraz kanamam oldu ama sonra ara ara oldu 3-4 gün hiç bir şey yoktu sonra tekrar başlıyordu. Bildiğin kırmızı kan akıyordu ve 40 çıktıktan sonra baya bi lekelenme bile olmadı dün gece siyah bir lekelenme oldu bugün de Afedersiniz peçeteye kırmızı kan geliyor. Sorum lohusalık kanaması ne kadar sürer bebeğimi emziriyorum da ne zamana kadar böyle olacak 🤨