12072011 Kızlar oğlum 1 yaşında 1 hafta sonra Çanakkale’ye gideceğiz 8 saat sürüyor normalde benım oğlumla ilk uzun yol yolculuğum 40 ında 13 saatlik yolculuğa çıkmıştım ama o zaman bebekti memede uyuyordu araba da olduğu içim de ağlamamıştı ama suan öyle degil çok hareketli sabit kalmayı sevmiyor camdan dışarı asla bakmıyor gece çıksam diyorum Gece uykusunda daha mı rahat ederim ya uyumazsa bazen uyuyor basen uyumuyor uyuşa ne kadar uyur uyanır mı gündüz çıksam sıcakta bunalır asla sıkıntıya gelemiyor kahvaltısı öğle yemegi ara ögünü nasıl yapacam gündüz uyumazda nasıl 8 saat geçirecez arabada bilmiyorum tecrübeli anneler bana yardımcı olabilirmi cunku düşündükçe rahat mı batıyor imren otur oturduğun yerde diyorum ☹️
Yoyoyo191218 12072011 Kesinlikle gece. Biz de sık sık 8 saatlik yolculuk yapıyorz gündüz cok sıkılıyor beni mahvediyor arabada. Gece yolculugnda ise hep uyuyor
Deletedmom277 12072011 biz hep gece yolculuğu yapıyoruz. Gündüz arabada oyalanmıypr uzun süre. Gece yolculuğunda zaten hep uyuyor
zeynepalp 12072011 benim oğlum da 11 aylık. 7 saatlik yola gidecez bayramda. İlk yolculuğumuz nasıl olacak bilmiyorum bende sizin gibi çok tedirginim. 5 yaşında bide ablası var o bi şekilde oyalanıyor ve bebekken de bu kadar hareketli değildi. Bu oğlan yerinde durmuyor küçücük arabada kendini nereye atacak nerde emekleyecek bilmiyorum 😂 ben gece yolculuğu tercih etmeyeceğim. Gece kendi yatağında bile defalarca memeye uyanan bir bebek çünkü. Bide yatarak emer gece. O yüzden bizim için yine gündüz en iyisi. Bebeğiniz için en uygun olanı siz bilirsiniz
12072011 Pnck gece uykusu iyi normalde ama arabada uykuya dalmakta zorluk çekiyoruz kendisi sallanarak uyuyor
12072011 Yoyoyo191218 ya şey dediler çocuğun beli mahfolur sürekli yatarsa da dediler ee kaldırsam saha büyük sıkıntı sallayarak uyumak isteyecek arabamız sallayacağım kadar büyük degil malesef
12072011 zeynepalp ben gece kalkması degil de canım uykuya geçmesi konusunda tereddütlerim var cunku kendisi sallanarak uyunuyor
Deletedmom337 Simdiden hayırlı yolculuklar dilerim. Hiç korkma. Bana sorarsan gündüz hemencik geciyor. Bende gece yolculuğu sevmiyorum uyku geliyor birsey oluyor an meselesi cocukta uyumayacagi tutar yolu gözüm görsün isterim hep. 1 ay once almanyadan araba ile geldik. Çokta rahatti 2200 km yol geldik. Bolca durduk 9 aylik kizim ve 3 yas oglum ile. Bez mama molasi yaptik ikiside koltuklarinda oturdu cok sukur ben hazirlikli gittim meyveler ipadi iste kitap diz ustu masa aldim koltukta otururken yemeginide yiyebilmesi icin . Kizimdan korkuyordun masallah cokta rahat surdu. Sabah 10 da yola ciktik biz gece 3 4 e kadar sürdük sonra esim uyudu biraz gün aydinlandi devam ettik. Uykusu geldigi vakit cekiyoruz kenara cocuklar olmasa gidilirde yine korkuyorum. En en onemlisi oto koltugunu ihmal etmeyin. Herseyden once guvenlik. Tek koruyan o.
12072011 Deletedmom337 oto koltuğumuz var lakin oto koltuğunda durmak istemiyor bir kaç kere uyuduğunu biliyorum onun ıcınde ama bazen uyumayıp direndiğini de biliyorum şehır içi yolculuklar da . Gündüz çıkarsam hiç durduramam sanırım yani gündüz çıkmam için beni tetikleyen hiç bir şey yok gece en azından uyursa diye düşünüyorum
Deletedmom337 12072011 mama aliyorsa mama agirlikli gidin ek gida olarakta hazir alin meyve sepze puresi bir yolluk en garantisi ben hazir aldim oyle besledim mama agirlikli gittik meyve aldim muz yedi kizim
12072011 Deletedmom337 canım 1 yaşında tek basına mamayla doymuyor artık malesef mamayı ana ögün değilde ara öğün olarak veriyorum ama hazır ek gıdalardan alabilirim lakğn arabada asla yediremem cunku ek gıdayla zaten aramız iyi degil
Yoyoyo191218 12072011 Olur mu öyle şey? 8 saat yolculukta niye beli mahvolsun. Abartıyorlar biz cok sık seyahat ediyoruz sabahı da denedim geceyi de . Hiç de mahvolmadı oğlum
Merve 12072011 canım biz hep uzun yol gittik kızımla. Bebekken çok kolaydı ama büyüdükçe sıkılmaya başladı yollarda 🥰 gece bol bol emziriyorum uyuyor 😇 stres yapmayın
Mercey01 12072011 bizde bir hafta önce 8 saatlik yolculuk yaptık. Kızım arabada uyumazsa eğer oto koltuğundan kalkıp gezmek istiyor 13 aylık. O yüzden biz gece yolculuğu yaptık uyudu sıkıntı olmadı 2 kere uyandı emdi yine daldı uykuya. Dün 3 saatlik gündüz yolculuğu yaptık zor oldu çünkü uyuyamadı.
12072011 Mercey01 benım oğlum da 13 aylık o zaman ben gece yolculuğunu tercih ediyim artık çekeceğimiz varsa çekeriz
Yorgunanne07 12072011 en güzeli gece yolculuğu 11 aylık bebeğinde ikisinide denedim gündüz pek durmadı ama idare ettik yokda rezillik kahvaltısı şu bu ama gece yolculugunda emzirdimbuyuttum eve gelmiştik uyanasiya
12072011 Merve aşırı stres yapıyorum kolik bebekle 13 saat yol gittim bu kadar gözüm korkmadı ya vazgeçmeyi bile düşündüm bir ara yani
Kybele 12 saatlik yolculuğa çıkacağız biz de, doktorların önerdiği gibi 2 saatte bir kaldırmak çok zor olacak, gece uykusunda çıkmak istiyorum çünkü ve uyandıramam uykusu dağılır. Sık sık koltuktan kaldırıyor musunuz sizler?
12072011 Kybele canım biz oto koltuğunda ilk defa yapacağız uzun yolculuk geçen sene oglum 40 çıkınca gitmiştik kolik olmasına rağmen çok zorlamamıştı beni emziriyordum susuyordu pusette de uyuyordu ben gece kaldırsam bidaha yatıramam eminim yani