Kızlar 21 aylık oğlum var kardeş olsun istedik. 3 ay sonunda 2. Kez hamile kaldım şükür adetim geçti bende test yaptım evde pozitif. Çarşmba gününe randevu aldım doktora ama sol kasğmda bazen çok ağrı oluyo dinlenince geçiyo sol tarafta kasık ağrısı normlmi yaşan vrmı kalçama bcklrma vuruyo ağrısı dinlenince geçiyo ama yaşayan vrmı normlmi 🤦♀️