Erva_15 Hanımlar 22 gün önce doğum yaptm bebeğim doymuyor hissi olusuyor Yenidoğan beslenmesi kac saate bir olmalıdır?
Cancansmom Erva_15 onu ben de merak ediyordum. Şu an benimki 26 günlük. İlk 10 gün 2,3 saatte 1 imiş. Fakat şu an 4 saat uyuyosa dokunmayn diyor youtubedaki doktorlar. Uyumak da önemli çünkü. Artık acıkınca kendileri uyanabiliyorlarmış. Tabiki 6 saat uyutmamak lazım hala ama 2 saatte bir çocuğu uyandırmaya gerek yokmuş artık.
Mom987 Erva_15 Sarılık riski yoksa bile gece 2 saatte bir emzirin gündüz de 2 saati beklemenize gerek yok ne zaman isterse verin 2 saati geçmesin
Mom987 Cancansmom 26 günlük bebek için uyandırmak gerek. Youtubede doktorların dediği saçma geldi 40 ı çıkınca kadar uyanmalı sarılık riski var daha. İlk 10 gün dediğine bakmayın😊
Cancansmom Mom987 ilk 15 gün diye biliyorum sarılık riskini ama 26 gün için de 2 saatte çocugun uykusunu bölmemek lazım. Tabi 4 saati geçirmiyorum. O da uyumuyor zaten maks 3,5 saat şimdiye dek😁
Mom987 Cancansmom 15 gün mü deniyor ama ilk 1 ay dikkat edilmeli bir de uzayan sarılık riski oluyor ki bu 2 3 aya kadar sürüyor😊
Cancansmom Mom987 Allah korusun 🥺tabi aç kalmamasına ve uyumasına her daim dikkat etmek şart. Minicikler daha yenidoğan, sarılık da var bağışıklıkları da düşebilir.
Mavi0688 Erva_15 23 gunluk iken doktoruma sordugumda gece emzirmeleri icin uyandirmana gerek yok artk kendi acikinca uyanir dedi
Elifaydn Bizde 33 günlüğüz benim doktorumda uyandırma geceleri kendi acıkınca uyanır zaten dedi , 3 saatte bir emzirmeye çalışıyorum bazen 3 buçuk saatte uyuduğu oluyor geceleri, gündüzleri daha kısa zaten ne zaman isterse veriyorum
MayaBuse Erva_15 ne zaman isterse verin ilk zamanlar böyle minikler😊ama çok uzun uykular sakıncalı sarılık vs. o yüzden iki saati geçmeden siz alın memeye o istemese bile…sonra yavaş yavaş saat aralığı artıyo emmenin ki onu minikle siz aranızda ayarlıyosunuz zaten ,uyku aralığı sıklaşıyo saati de azalıyo🌺🙋🏻♀️