Bebeğim 4 aylık ve son birkaç gündür çok az çiş yapıyor beslenmesi gayet iyi kilo alımıda iyi ama neden böyle doktora gitmelimiyim mesela akşam 6da bez bağladım diğer gün sabah 7 dr açtım sadece 1 defa yapmış ne yapamlıyım yardım edin kötü birşeymi acaba 😥