Meraba arkadaşlar 1 ay önce sezeryanla doğum yaptım doğumdan 1 hafta sonra kontrole gittiğimde doktorum 40ında tekrar gel dedi o sırada kafam başka şeylerle meşgul olduğu için neden 40ımda çağırdığını soramadım sizi çağırmış mıydı doktorunuz neden çağırmış olabilir?