O kadar yoruldum ki… lütfen bilen fikri olan bana yardım etsin. Bebeğim zaten meme delisi bir bebeydi. 6. Aydan itibaren ek gıda kabus oldu yemedigi için. Aç kaldıgında memeye saldırdı nornal bir bebekte değil emzirmesem kıyameti koparırdı bende keyifle emzirdim bu zamana kadar cok harika bağ kurdum ama artık benim için tiksinş bişey olmaya başladı. Bebegim beni çok yoruyor emzirmekten nefret ettim. Bir dakikada bir meme, insanların içinde meme, kendisi beni otuttıruyo kendisi sütyenimi açıyor. Emiyor daha sonra yere düşse kosup memeye geliyor. Asla asla ve asla yemek yemiyor. Sadece süt çokda zayıfladı. Ama şuanda en önemlisi ben psikojikmen zor süreçteyim ve emzirmek bana cok zor geliyor emmiyor artık işin boyutu cok farklı oldu normalde iki yaşına kadar emziricektim fakat şuanda cok zorlandım ve bana lütfen yardım edin bilenler ne yapıcsgımı söyliyebilirmi 😕😕😕