aşımızı oldumuz günün ertesinde aşı yerine ceviz büyüklüğünde kızarıklık ve sertlil vardı. hemşireye sordum yuvarlak hareketlerle masaj yap dedi. yaptım ama 13 gün oldu kızarıklık gitti. o sertlik nohut kadar var hala. Yaşayan var mı? sizde de aşısı sonrası böyle oldu mu?